Klantenservice

Heeft u nog enkele vragen?
Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Maandag tot Zondag:
10:00 tot 18:00 uur

Vaak gestelde vragen

Onze bloemen
Wat houdt de versheidsgarantie juist in?

Omdat wij onze bloemen dagelijks vers van de veiling halen, kunnen wij u een versheidsgarantie van gemiddeld 14 dagen bieden. Deze kan echter wel verschillen van boeket tot boeket, afhankelijk van het soort bloemen dat er in verwerkt zijn. U kan de versheidsgarantie telkens vinden als u het gewenste boeket aanklikt in onze webshop.

Waren de bloemen te snel verwelkt? Aarzel dan niet om ons te contacteren zodat wij u een oplossing kunnen bieden.

Waar komen onze bloemen vandaan?

Wij halen onze bloemen dagelijks vers van de veiling FloraHolland in Naaldwijk. Die bevindt zich in het hart van het grootste kassengebied ter wereld: het Westland.

Meer weten? Klik hier

Mijn bestelling
Hoe verzend ik mijn bestelling als cadeau?

Het is mogelijk uw bestelling op een ander adres te laten leveren dan het factuuradres. U heeft daarbij de mogelijkheid er een kaartje of een persoonlijk bericht aan toe te voegen.

U kan tijdens het afrekenen in de winkelmand kiezen voor de optie "verzenden naar een ander adres?". Het pakketje wordt dan verzonden naar het door u opgegeven adres.

Waar voer ik mijn kortingscode in?

Bij Flowershop Oudeman bieden wij regelmatig kortingscode's aan. Indien u een kortingscode wenst te gebruiken kan u terecht in het winkelwagentje . Hier kan u de code invoeren in het vakje 'Kortingsbon code’. Vervolgens klikt u op de knop ‘Kortingsbon toepassen’. Wij raden u aan de code te kopiëren en plakken om vergissingen te voorkomen.

Bent u echter vergeten de code in te vullen in het winkelwagentje? Dan kan u dat nog steeds doen bij het afrekenen.

Krijg ik een factuur?

Van zodra wij uw betaling goed ontvangen hebben, wordt er een mail naar u verstuurd ter bevestiging van uw bestelling. Deze mail doet tevens dienst als uw factuur.

Ben ik verplicht mij te registreren?

Het is mogelijk een bestelling te plaatsen zonder u te registreren.

Wenst u vaker een bestelling te plaatsen? Dan raden wij u toch aan een account aan te maken. Dit is heel eenvoudig. Er zijn twee mogelijkheden om u te registreren.

Optie 1:
  • U klikt in de rechter bovenhoek op ‘mijn account’.
  • Daarna klikt u op ‘registreren’.
  • Vul uw gegevens in.
Optie 2:
  • Tijdens het afrekenen kan u het vakje ‘een account aanmaken?’ aanvinken zodat uw gegevens worden opgeslagen.
Zal mijn boeket er net zo uit zien als op de foto?

Wij doen ons uiterste best om het boeket van de foto te reproduceren. Daarvoor gebruiken we steeds dezelfde kleuren, bloemsoorten en hetzelfde aantal bloemen. Toch is een lichte afwijking mogelijk.

Verzending
Hoe komt mijn boeket heelhuids aan?

Wij besteden zeer veel aandacht aan de kwaliteit van ons assortiment. Ook bij verzending dient deze kwaliteit gewaardborgd te blijven. Daarom versturen wij onze bloemen in speciaal geprepareerde dozen (zie foto's) met watervoorziening zodat de bloemen altijd in topconditie aankomen en de kwaliteit gegarandeerd is.

Zo pakken wij onze boeketten in:

De manier waarop onze bloemen worden ingepakt voor versturing
Hoe een bestelling op een ander adres laten bezorgen?

U kan tijdens het afrekenen kiezen voor de optie ‘verzenden naar een ander adres?’. Dit doet u door het vakje aan te vinken. Het pakketje wordt dan verzonden naar het door u opgegeven adres.

Wat is de levertermijn en hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Bij Flowershop Oudeman verzenden wij onze pakketen met PostNL. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen verzenden wij uw pakketje binnen de 24 uur. De levertijden zijn echter afhankelijk van de locatie waar u zich bevindt.

Meer informatie vind u op de website van PostNL.

Wilt u uw pakket volgen via Track & Trace?

  • Ga naar deze link
  • Typ je Track & Trace code in het vakje 'Barcode'. Het barcodenummer begint meestal met '3S' of '2S' en bevat verder een combinatie van cijfers en letters. Typ het nummer in zonder spaties.
  • Vul de postcode van de ontvanger in.
  • Klik op "Zoek".
  • De informatie verschijnt op uw scherm.
Kan ik mijn boeket retourneren?

Omdat wij planten en bloemen verkopen is het helaas niet mogelijk om uw pakketje te retouneren.

Indien u een klacht heeft over het pakketje, aarzel dan niet om ons te contacteren zodat wij u een oplossing kunnen bieden.

Wat als de ontvanger niet thuis is?

Bent u niet thuis als wij uw pakket bezorgen? Dan proberen wij het standaard te bezorgen bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat onze bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur op MijnPakket aangeven waar u uw pakket bij de tweede poging wilt laten bezorgen.

U heeft de keuze uit één van de volgende opties:

  • Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
  • Op dinsdag- of donderdagavond bij u thuis* tussen 18.00 en 21.30 uur (1,95 euro).
  • Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. U haalt uw zending vanaf 16.00 uur de volgende dag op.
  • Bij één van de 400 geselecteerde PostNL locaties waar u het pakket vanaf 8.30 uur de volgende dag ophaalt (1,95 euro).
  • Op een ander adres* binnen Nederland, bijvoorbeeld bij familie, vrienden of uw werk. Ook hierbij geldt dat dit tot 6 dagen vooruit te plannen is (1,95 euro).
  • In de Pakketautomaat op zeven grote NS-stations.

Voor meer informatie Klik hier.

Betaling
Is de betaling veilig?
Ja, wij maken gebruik van een goed beveiligde en erkende betaalomgeving via icepay. Voor meer informatie klik hier.
Kan ik betalen via een bankoverschrijving?

Indien u wenst uw betaling via bankoverschrijving te doen is dit mogelijk. Van zodra uw bestelling geplaatst is, krijgt u onze bankgegevens te zien. Gebruik uw ordernummer als betalingsreferentie. Als u voor deze optie kiest, wordt de bestelling verzonden van zodra wij uw betaling ontvangen hebben.

Kan ik met Ideal betalen?

Het is mogelijk om met Ideal te betalen. Om te betalen met Ideal volgt u volgende stappen.

  1. U kiest de optie Ideal als betaalmethode.
  2. U selecteert uw bank.
  3. U komt direct in het internetbankieren van uw bank en logt in op de voor u bekende manier.
  4. De gegevens van uw betaling zijn al ingevuld en u keurt de betaling goed.
  5. U ontvangt meteen een bevestiging van uw bank.
  6. U keer terug naar de webwinkel. De bestelling en betaling zijn geslaagd.

Bekijk hier een demo van hoe de betaling bij uw eigen bank werkt.

Hoe kan ik met Bancontact / Mister Cash betalen?

Bij Bancontact / Mister Cash wordt u tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van uw bank. Bij deze betalingswijze wordt uw betaling direct afgeschreven. Om te betalen met Bancontact / Mister Cash doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:

  • Vul uw kaartnummer en geldigheidsdatum in
  • Klik op 'Volgende', hierdoor komt u op de pagina 'Bestelling controleren en versturen'
  • Nadat u op 'Verzend bestelling' klikt ontvangt u van ons per e-mail een bestelbevestiging
  • U wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank
  • Rond hier uw betaling af
  • Mijn account
    Hoe maak ik een account aan?

    Het aanmaken van een account is heel eenvoudig. Er zijn twee mogelijkheden om u te registreren.

    Optie 1:
    • U klikt in de rechter bovenhoek op ‘mijn account’.
    • Daarna klikt u op ‘registreren’.
    • Vul uw gegevens in.
    Optie 2:
    • Tijdens het afrekenen kan u het vakje ‘een account aanmaken?’ aanvinken zodat uw gegevens worden opgeslagen.
    Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Klik in de rechter bovenhoek op ‘mijn account’. Log in met het door u gekozen e-mailadres en wachtwoord. Klik op bewerken. U kan uw gegevens wijzigen.